| Föregående ämne :: Nästa ämne |
| Författare |
Meddelande |
Daniel

Registreringsdatum: 26 april 2006 Inlägg: 106 Ort: Malmö
|
Postat: mån dec 29, 2008 11:52 pm Rubrik: Nytt bildgalleri |
|
|
Nu har det nya bildgalleriet kommit upp på vår hemsida
Det bygger på att vi själva håller det uppdaterat och "levande" med nya bilder, så tveka inte att skicka in dem, både gamla och nya!
Bildgalleriet nås genom http://www.estt.se/ och därefter under "Bildgalleri" i menyn.
Daniel _________________ "When once you have tasted flight you will forever walk the earth with your eyes turned skyward, for there you have been and there you will always long to return." |
|
| Till överst på sidan |
|
 |
SvenF

Registreringsdatum: 24 maj 2007 Inlägg: 51 Ort: Åkarp
|
Postat: lör jan 03, 2009 2:51 pm Rubrik: |
|
|
Snyggt jobbat Daniel !!
Hade varit trevligt om du även kunde få tag i alla bilderna från den gamla hemsidans galleri.
Ännu elegantare vore det ju om det är möjligt att få in även filmerna… |
|
| Till överst på sidan |
|
 |
Daniel

Registreringsdatum: 26 april 2006 Inlägg: 106 Ort: Malmö
|
Postat: sön jan 04, 2009 3:23 pm Rubrik: |
|
|
| SvenF skrev: | Snyggt jobbat Daniel !!
Hade varit trevligt om du även kunde få tag i alla bilderna från den gamla hemsidans galleri.
Ännu elegantare vore det ju om det är möjligt att få in även filmerna… |
Visst är det fint...
Jag håller med dig, hade varit riktigt trevligt att ha med gamla bilder också men jag hittade inga fler än de som finns med i galleriet just nu. Men som sagt, jag hoppas på att vi får in lite fler bilder som kan läggas in i galleriet med tiden.
När det gäller videoklipp ska det även finnas stöd för det. Den begränsning som jag kan se är väl om lagringsutrymmet är för litet på hemsidan för att ladda upp videoklipp. Har jag fel (datagruppen har nog svaret)?
Daniel _________________ "When once you have tasted flight you will forever walk the earth with your eyes turned skyward, for there you have been and there you will always long to return." |
|
| Till överst på sidan |
|
 |
Erik

Registreringsdatum: 02 februari 2008 Inlägg: 54 Ort: Lund
|
Postat: sön jan 04, 2009 5:01 pm Rubrik: |
|
|
Jag har lagt upp ett youtube konto åt klubben, kanske något vi kunde använda? Det är enkelt att länka in filmen i hemsidan.
/Erik |
|
| Till överst på sidan |
|
 |
|