| Föregående ämne :: Nästa ämne |
| Författare |
Meddelande |
Tomas D

Registreringsdatum: 22 oktober 2006 Inlägg: 162 Ort: Kävlinge
|
Postat: tis apr 13, 2010 4:17 pm Rubrik: After Work fredag 16 april på klubben. |
|
|
Hej.
Nu på fredag så föreslår jag att vi lurar med oss lite jobbarkompisar på "after work" vid klubben. Jag har bokat undan KK för de som vill komma upp.
Skriv gärna en rad om ni tycker att detta är något att satsa på.
mvh Tomas |
|
| Till överst på sidan |
|
 |
Henrik

Registreringsdatum: 28 april 2006 Inlägg: 633 Ort: Malmö
|
Postat: tis apr 13, 2010 4:44 pm Rubrik: |
|
|
Det är det absolut!
Dock har mitt jobb också afterwork den 16:e så det blir inget för min del. Men det är ett jättebra initiativ! _________________ Henrik Persson
Ordförande |
|
| Till överst på sidan |
|
 |
Marcus
Registreringsdatum: 02 april 2008 Inlägg: 38 Ort: Trelleborg
|
Postat: tis apr 13, 2010 7:49 pm Rubrik: |
|
|
| Kanonidé! Jag och sambon hade tänkt ta en liten runda på fredag kväll. Kanske någon mer från jobbet hänger med till fältet. Jag har bokat VPL. |
|
| Till överst på sidan |
|
 |
NisseWesterlund

Registreringsdatum: 24 januari 2008 Inlägg: 144 Ort: Malmö
|
Postat: tor apr 15, 2010 2:40 pm Rubrik: |
|
|
| Briljant idé! Jag får dock inte med mig några danskar över bron, men kommer själv förmodligen att vara på fältet från femtontiden. |
|
| Till överst på sidan |
|
 |
per

Registreringsdatum: 23 september 2006 Inlägg: 107 Ort: Trelleborg
|
Postat: tor apr 15, 2010 7:12 pm Rubrik: |
|
|
Bra idé!
Jag och sambon kommer förbi!
/Per |
|
| Till överst på sidan |
|
 |
Tomas D

Registreringsdatum: 22 oktober 2006 Inlägg: 162 Ort: Kävlinge
|
Postat: fre apr 23, 2010 6:46 am Rubrik: |
|
|
I fredags var det så dags för årets första, men definitivt förhoppningsvis inte den sista, ESTT After Work (ESTTAW). Med trevligt sällskap och lite god öl och gott vin, samt en mängd korv, korvbröd och andra standardtillbehör så blev det hela en mycket lyckad tillställning. Ni som inte var där missade definitivt många goda skratt. Marcus och Linda var dessutom uppe i VPL en sväng, men undertecknad fokuserade på andra, mer väsentliga ting. Dvs korv och öl. Och jag ser redan fram emot nästa gång!
 |
|
| Till överst på sidan |
|
 |
|