Forumindex www.estt.se
Söderslätts Flygklubbs Anslagstavla

Vanliga frågorVanliga frågor   SökSök   MedlemslistaMedlemslista   AnvändargrupperAnvändargrupper   Bli medlemBli medlem 
 ProfilProfil   Logga in för att läsa dina meddelandenLogga in för att läsa dina meddelanden   Logga inLogga in 

Flyg med en klubbkompis!

Skapa nytt ämne   Svara på ämnet    Forumindex -> Allmänt
Föregående ämne :: Nästa ämne  
Författare Meddelande
David

Registreringsdatum: 10 juli 2016

InläggPostat: ons maj 30, 2018 10:32 pm    Rubrik: Flyg med en klubbkompis! Svara med citat

En sak som jag haft mycket glädje av, och som jag hoppas andra har haft, är att flyga med en klubbkompis. Medan jag skolade var det otroligt mycket värt att hänga med på klubbresa eller bara ligga i varvet och nöta landningar.

Nu när jag snart haft cert ett år, så kan jag säga att det är lika kul att flyga med andra. Man gör andra typer flygningar än man gör på egen hand. Exempelvis åkte Anders F och jag och kikade på Landskronas klubbhus förra veckan. Det är dessutom kul att ha en flygkompis i högersits som man kan utbyta idéer och erfarenheter med.

Därför skulle jag vilja föreslå de som kan och vill att markera i myWebLog om de är intresserade av PAX på sina flygningar! Smile
Till överst på sidan
Användarens profil Skicka personligt meddelande
Visa inlägg nyare än:   
Skapa nytt ämne   Svara på ämnet    Forumindex -> Allmänt Alla tider är GMT + 1 timme (svensk normaltid)
Sida 1 av 1

Hoppa till:  
Du kan inte skapa nya inlägg i det här forumet
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Du kan inte ändra dina inlägg i det här forumet
Du kan inte ta bort dina inlägg i det här forumet
Du kan inte rösta i det här forumet